Liberar Nokia E72

Para el teléfono Nokia E72 están disponibles a su elección las siguientes opciones de eliminación de bloqueo de sim. Si usted no sabe qué opción utilizar, póngase en contacto con nosotros. Le ayudaremos a escoger el producto más adecuado para su teléfono.

Selecciona la red


LIBERAR Nokia E72

 

El último comentario sobre el desbloqueo

  • Code marche bien mon Téléphone est débloqué. Service rapide même pas une HEURE j'ai reçu mon code

    Adams - 2018-02-19 15:44:18

  • Rápido y efectivo

    Gregorio - 2016-10-23 23:38:37

  • Maravilloso este programa gracias

    romeo cosmin - 2015-07-27 17:00:52

¿ Cómo introducir el código al teléfono Nokia E72 ?

1. Encender el teléfono sin tarjeta SIM.
2. Introducir el código de liberación recibido de nuestra pagina web que tiene esta forma:
#pw+123456789012345+1# <*Código de ejemplo*>
Si le aparece el mensaje de error del código No lo introduzca de nuevo y contáctenos.
No gaste los dos intentos restantes.
Para introducir la # (almohadilla) debe pulsar la tecla con ese símbolo (abajo a la derecha).
Para introducir la letra p debe pulsar 3 veces la tecla * (asterisco).
Para introducir la letra w debe pulsar 4 veces la tecla * (asterisco).
Para introducir el signo + debe pulsar 2 veces la tecla * (asterisco).

comentarios

2018-06-25 11:05:01 Marcin

Szybko i pewnie.

2018-02-19 15:44:18 Adams

Code marche bien mon Téléphone est débloqué. Service rapide même pas une HEURE j'ai reçu mon code

2017-01-19 11:12:48 Daniel

Sûr et efficace, vous pouvez commander votre code de desimlockage les yeux fermés, pour la part je l ai reçu le jour même de la commande. Ça vaut 5 étoiles. Merci

2016-10-23 23:38:37 Gregorio

Rápido y efectivo

2016-08-08 23:04:42 rewks

wszystko działa, ale ceny z kosmosu

2015-08-18 23:11:14 Magdalena

wszystko szybko i tak jak trzeba ;)

2015-07-27 17:00:52 romeo cosmin

Maravilloso este programa gracias

2015-05-26 16:19:53 OKh

It took approximately 1 week but the code arrived and it was good Also the support was very quick and nice answering the emails. Thanks overall it was a good service.

2015-05-11 11:15:41 Simon

Rewelacja Kod dotarł szybciej niż się spodziewałem - wszystko czytelnie sprawnie - polecam 100%

2015-03-04 17:49:31 Highgaze

I spent more time sifting through the various sites than I did when I found this solution. I discovered that there is no one straight number to unlock a phone and the free solutions that I did try simply did not work. I paid using PayPal to be sure but in the end found this company to be true to its word. SIM-unlock.net was efficient, easy to use, good value and I would not hesitate to use them again .

2014-07-08 12:16:17 joanna

Sim lock zdjęty:))

2014-06-06 11:26:22 Adam

Cała transakcja przebiegła szybko i profesjonalnie Polecam

2014-04-28 15:42:45 Tomasz

Jak zwykle wszystko dobrze..

2014-01-31 18:48:40 Andrzej

Szybka i profesjonalna usługa. Kod odblokowujacy otrzymałem w ciagu 24godzin. Polecam

2013-11-06 18:29:23 Andrzej

Jestem bardzo zadowolony z usługi.Dziękuję i polecam innym.

2013-09-11 12:21:59 ANDRZEJ

Odblokowanie Noki E-72 (Orange) trwało ok. 30 godzin, jestem zadowolony z usługi.

2013-08-23 12:28:42 Cezary

Po raz kolejny wszystko ok :) To już druga Nokia, którą bez problemów udało mi się ożywić dzięki tej usłudze.

2013-05-10 12:24:31 Michał

Kod naprawdę działa, jestem w szoku.

2013-04-19 23:24:00 Ian

good service,but using the logger problem can be bit fiddley but other than that very good

2013-02-27 19:04:34 Jacek

Szybko i bez problemu. kod do nokii e72 zadziałał bez zarzutu. polecam, pozdr.

2012-11-16 20:48:34 Radosław

Wszystko szybko i sprawnie, rzetelnie i świetna obsługa klienta, odpowiedź w przypadku zapytania w ciągu minuty Jak dla mnie super

2012-11-06 16:27:26 Dariusz

Firma rzetelna,wszystko ok serdecznie polecam

2012-10-25 22:56:08 Marek

Trochę miałem obawy przywykonywaniu tej czynności, robiłem ją po raz pierwszy. Bardzo starałem się by nie pomylić się przy wpisywaniu otrzymanego kodu, no i ...... DRUGI RAZ JUŻ NIE MUSIAŁEM SIM LOCK ZDJĘTY ZOSTAŁ OD RAZU a czynność okazała sie bardzo prosta :)

2012-10-03 11:24:03 Michał

kod zadziałał, jestem w pełni zadowolony:)

2012-10-02 19:39:30 Łukasz

Witam, na kod czekałem około 3-4 dni, ale było warto. Zaktualizowałbym jedynie informacje o wprowadzaniu kodu. Zamiast kombinacji z gwiazdką wystarczy wprowadzić kod przy pomocy zwykłych znaków z klawiatury. Wszystko działa jak należy. Dzięki i polecam wszystkim.

2012-09-25 15:34:48 Paweł

Simlock zdjęty, miła i fachowa obsługa. Czas oczekiwania to niecała doba. Polecam wszystkim.

2012-08-31 12:16:16 Mariusz

Witam, bardzo konkretnie i profesjonalnie załatwiona sprawa, bardzo miła i konkretna pomoc ze strony firmy, gorąco polecam.

2012-06-24 06:45:58 Aleksandra

Profesjonalna usługa, dobry kontakt, polecam

2012-05-29 12:45:32 Lena

Zamówienie złożone w niedzielę, kod otrzymany we wtorek. Cena trochę za wysoka ale mimo to polecam :)

2012-05-11 19:19:20 Paweł

Wszystko zgodnie z opisem, kod oczywiście zadziałał, a dostałem go po około 2 dniach. Polecam

2012-05-08 19:29:40 Rafał

Zamówienie wysłane 01.05.2012. Tego samego dnia zrobiony przelew. W dniu 08.05.2012 ok godz 11:30 otrzymałem kod. Wszystko działa jak powinno, tel odblokowany. Zważywszy, że to długi weekend liczyłem że jednak otrzymam kod 04.05.2012 ale się przeliczyłem... Trochę cena wygórowana (139,00pln E72)) bo w orange za zdjęcie simlocka chcą 77,00pln. Inne sieci podobno nie pobierają opłat. Dobrze,że uciekłem z orange. Generalnie polecam

2012-04-13 17:29:29 Krzysiek

Polecam. Mialem czekac 3 dni na kod. Dostalem po okolo 20tu godzinach.

2012-02-23 17:23:35 yahu

zamówienie złożyłem 13 lutego o 21:59, kod otrzymałem 23 lutego o 13:04 - czekałem wiec prawie 10 dni telefon nokia e72, na stronie widniała informacja ze średni czas oczekiwania to 2dni i 20h, dostałem jedynie informacje że baza orange została wyłączona i zostanie przywrócona po 3dniach (roboczych) - żadnego przepraszam ani pocałuj się w du** nie usłyszałem wiec nie polecam - jedyne co przyznam ze kod wpisałem i za pierwszym razem simlock został zdjęty, ale w ciągu 10dni to zdecydowanie za długo

2012-02-23 14:00:42 Kamil

Nokia E72. Otrzymałem poprawny kod. Niestety czekałem siedem dni roboczych. Jednakże, plus za to, że nie trzeba nigdzie telefonu zostawiać, a informacje na stronie są rzetelne. POLECAM.

2012-01-21 08:55:21 Jacek

Wszystko ok.

2012-01-19 20:13:03 Grzegorz

Usług a expresowa... bez problemów i działa

2011-12-29 16:44:13 Tomasz

wszystko poszło sprawnie bardzo dobry kontakt. simlock zdjety :-)

2011-12-28 22:06:50 Anna

100% profesjonalizmu i niezawodności

2011-12-28 19:09:11 Piotr

Serdecznie polecam. Błyskawicznie wszystko załatwiliśmy

2011-12-28 16:00:32 Tomasz

Wszystko poszło ok kod działa. Dziękuje. Polecam

2011-12-13 20:28:32 Witold Rzymkowski

Odebrałem kod w terminie określonym przez Dostawcę, udało mi się zdjąć SIMlocka od pierwszego razu, telefon działa bez zarzutu. Cała operacja szybko, fachowo, do wyboru różne formy płatności, wgląd w fazę realizacjii zamówienia,pełna dostepnośc do informacji. Polecam Państwu tę usługi tej Firmy.

2011-11-21 17:47:10 Gregory

Kod dostałem po 4 godzinach. Wszedł bez problemu. Polecam wszystkim

2011-11-04 17:21:57 Marcin

Wszystko Ok. Kod wszedł za 1 razem.Pozdrawiam

2011-10-06 15:30:04 Beata

PolecamWszystko działa, kod otrzymałam w ciągu 24h:)

2011-09-13 19:51:02 Adrian

kod działa w 100%

2011-09-08 11:56:39 Tomasz

Nokia E72 Dostalem 2 kody, pierwszy nie zadzialal, ale drugi juz tak, wiec poszlo szybko i bezproblemow jedyne do czego mozna sie przyczepic to informacja o nacisnieciu *ek po czym otrzymuje sie znaki p,w,+, na tym telefonie to nie dziala i nalezy poprostu uzyc liter z klawiatury Ta informacje nalezy uaktualnic na stronie Pozdrawiam i dzieki za pomoc

2011-07-28 12:28:29 Piotr

Nokia E72-zdjęcie sim lock. Kod działa. Dostawa w ciągu 48 godzin. Polecam :)

2011-07-23 19:29:05 Piotr

bardzo sprawnie i szybko..

2011-07-18 15:11:08 Paweł

Szczerze polecam skorzystanie z usługi. Nie było żadnych problemów z otrzymanym kodem do nokii E72.

2011-07-07 23:02:20 Paulina

jestem bardzo zadowolona , czekalam dobe, czyli krocej niz podany sredni czas. po przeczytaniu komentarzy poprzednikow ani przez moment nie pomyslalam ze zostane oszukana ;) bardzo zatem polecam, pelna profeska dziekuje ,pozdrawiam